دانلود بازی برای کامپیوتر

پرشین گیمیر - دانلود بازی کامپیوتر - ONLY GOD الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ و عَجّل فَرَجَهم

دانلود بازی برای کامپیوتر

پرشین گیمیر - دانلود بازی کامپیوتر - ONLY GOD الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ و عَجّل فَرَجَهم

دانلود بازی برای کامپیوتر

الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ و عَجّل فَرَجَهم (ویجی دی ال)

Assassins Creed 3

دانلود بازی Assassins Creed 3 برای کامپیوتر - دانلود Assassins Creed 3 برای pc - دانلود بازی اساسین کرید 3کرک + dlc دی ال سی

دانلود بازی Assassins Creed 3 - دانلود Assassins Creed 3   - دانلود بازی اساسین کرید 3  کرک و اپدیت جدید و نسخه کم حجم و فشرده fitgirl , corepack  فیت گرل و کورپک – codex , cpy لینک مستقیم 

دانلود بازی Assassins Creed 3 + کرک + dlc + نسخه کم حجم و فشرده fitgirl , corepack  فیت گرل و کورپک برای pc

 

نسخه کرک شده بازی Assassins Creed III Remastered زودتر از موعد انتشار خود، در دسترس کاربران کرکی قرار گرفت. این نسخه به صورت نهایی و کاملا سالم می باشد و هیچ کم و کاستی ندارد. البته می توان منتظر ماند تا نسخه ی Scene که احتمالا گروه CODEX آن را منتشر می کند، بود.

اما نسخه ای که هم اکنون که آماده شده هیچ مشکلی ندارد و امولاتور CODEX نیز بر روی آن اعمال شده است.

بازی اسسینز کرید ۳ برای اولین بار در سال ۲۰۱۲ عرضه شده بود و دنباله‌ای مستقیم برای نسخه Revelations به‌حساب می‌آید. یکی از مواردی که به‌وضوح قابل درک است، بهتر شدن نورپردازی‌ها و جزئیات محیطی نسبت به نسخه‌ی اصلی است.

همچنین بازی Assassins Creed III Remastered روی پلی استیشن ۴ پرو، ایکس باکس وان ایکس و کامپیوتر از رزولوشن ۴K و ویژگی HDR پشتیبانی می‌کند.

داستان بازی Assassins Creed III Complete Edition بسیار پر فراز و نشیب است.

بازی آغازی کسل کننده و کند دارد اما با وارد شدن اولین شوک بازی در مورد پدر کانر ، داستان بازی روند مثبتی در پیش می گیرد.

داستان بازی دوران کودکی و نوجوانی کانر و چگونگی تبدیل شدنش به یک اساسین حرفه ای را بسیار ناقص و الکن روایت می کند.

در ادامه بازی نیز ، داستان روند سطحی خود را ادامه می دهد. چگونگی آشنایی کانر با سران لیبراسیون ها و همراهی وی با آن ها بسیار سطحی روایت می شود.

حوادث و اتفاقات بعدی داستان از جمله ملاقات کانر با پدرش و مجادله های کانر با تمپلار ها نیز بودن منطق روایی است و تمامی حوادث پایانی داستان بدون هیچ مقدمه ای روی می دهند و به هیچ عنوان وقایع داستان حسی را به بازی کننده منتقل نمی کنند.

از دیگر ضعف های پردازش داستانی بازی می توان به نبود شخصیت زن در بازی اشاره کرد. در نسخه های پیشین شخصیت های زن ، نقش موثری در جذابیت و سیر وقایع داستان ایفا می کردند و نبود شخصیت زن در بازی ، هم به روند داستان و هم به شخصیت پردازی کانر آسیب می رساند.

بازی Assassins Creed III Remastered

دانلود Assassins Creed III Remastered ریپک fitgirl

دانلود اساسینز کرید ۳ ریمستر

دانلود بازی Assassins Creed III Remastered

دانلود رایگان assassins 3 remastered

دانلود فیت گرل Assassins Creed III Remastered

دانلود کم حجم بازی Assassins Creed III Remastered

دانلود نسخه ریمستر بازی اساسینز کرید ۳

دانلود نسخه فشرده بازی Assassins Creed III Remastered


سیستم مورد نیاز بازی 

OS: Windows Vista® (SP2) / Windows® ۷ (SP1) / Windows® ۸
Processor: 2.60 GHz Intel® Core™۲ Duo E8200 or 2.60 GHz AMD Athlon™ II X4 620
Memory: 2 GB
Graphics: 512 MB DirectX® ۱۰—compliant with Shader Model 4.0 or higher (see supported list)*
DirectX®: ۱۰
Hard Drive: 17 GB
Sound: DirectX 10—compliant (5.1 surround sound recommended)
Multiplayer: 256 kbps or faster broadband connection
Peripherals: Windows-compatible keyboard, mouse, optional controller (Xbox 360 Controller for Windows recommended)


تریلر بازی 
 

پیج بازی در :  Wiki - Youtube - Steam


دانلود بازی Assassins Creed 1 برای کامپیوتر - دانلود بازی اساسین 1 دانلود بازی Assassins Creed 2 برای کامپیوتر - دانلود Assassins Creed 2 برای pc - دانلود بازی اساسین 2 دانلود بازی Assassins Creed brother hood برای کامپیوتر - دانلود Assassins Creed 1 برای pc - دانلود بازی اساسین کرید برادرهود انجمن برادری  دانلود بازی Assassins Creed revolution - دانلود بازی اساسین کرید رولوشن دانلود بازی Assassins Creed black flag برای کامپیوتر - دانلود Assassins Creed 1 برای pc - دانلود بازی اساسین کرید بلک فلگ دانلود بازی Assassins Creed unity برای کامپیوتر - دانلود بازی اساسین یونیتی دانلود بازی Assassins Creed rogue کامپیوتر - دانلود بازی اساسینروگ دانلود بازی Assassins Creed sandicateبرای کامپیوتر - دانلود بازی اساسین سندیکت دانلود بازی Assassins Creed origins - دانلود بازی اساسین کرید اوریجین دانلود بازی Assassins Creed odyssey - دانلود بازی اساسین کرید اودیسه


 

 

لینک دانلود بازی Assassins Creed 3 نسخه قدیمی _حجم فایل : 5.7 گیگابایت

 


 

دانلود نسخه ریمستر شده 2019 

دانلود فیت گرل Assassin’s Creed 3: Remastered-FitGirl:

 

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

  • بر اساس ریلیز رسمی CODEX تحت عنوان Assassins Creed III Remastered-CODEX ساخته شده است.
  • بخش AC Liberation به صورت انتخابی قابل دریافت و نصب است. فایل انتخابی fg-optional-liberation، دقیقا بازی Assassin’s Creed: Liberation Remastered می باشد که می توانید به صورت جداگانه دانلود کرده و در محل نصب دیتای اصلی بازی، نصب کنید. دریافت این فایل الزامی نیست ولی توصیه می شود.
  • هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است.
  • حجم بازی از ۴۳٫۶گیگابایت به شروع از ۹٫۱گیگابایت کاسته شده است.
  • مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما ۷ الی ۱۸دقیقه خواهد بود.
  • فضای مورد نیاز پس از نصب بازی حداکثر ۴۴گیگابایت است.
  • از کتابخانه AFR که توسط Edison007 توسعه یافته و توسط Razor12911 فیکس شده، استفاده شده است.
  • حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است.
  • اگر این بازی را در ویندوز ۱۰ نصب می کنید، لطفا تیک Compatibility to Windows 7 را در بخش Properties فایل Setup.exe اعمال کنید تا نصب شما با مشکل مواجه نشود.
  • persian gamer persian gamer

ویجی دی ال

نظرات  (۱۶)

سلام. من لینک اولی با حجم 5.7 گیگ رو دانلود کردم و نصبش کردم وقتی وارد میشم ازم اکانت uplay میخواد و داخل اونم هیچ فایل Crack وجود نداره باید چی کار کنم...؟ 

  • محمد امین شیری
  • سلام نسخه fit-girlرو دان کرم ولی تو نصبش ارور میده لطفا رسیدگی کنید

    کث خار مادرتون جاکشای مادر ب حروم چرا کرک نداره بی پدرای سگ صفت
    کث خامادرتونو گایدم

    ?slam man bazi ro download kardam file 5.7 gig ro kerak nadare bazi chikar konam

    سلام با تشکر از فایل هایی که به اشتراک گذاشتید. دانلود کردم و نصب شد بدون هیچ ایرادی. ولی متاسفانه گرافیک بازی بسیار اذیتم کرد و اصطلاحا بازی گیر داره و سخت می کشه. حتی کیفیت و رزلوشن رو پایین آوردم ولی جواب نداد. نسخه های BLACK FLAG و ROGUE  خیلی خوب رو کامپیوترم کار می کنه ولی این نه. سی پی یو پنج هسته ای هست. رم 8 کیگ و کارت گرافیک هم NVDIA هست مدل GFORCE 630   دو گیگ. ویندوز 10 نسخه 64 بیتی. ناامید شدم از عملکرد پایین این بازی. حیف یه روز وقتی که پاش گذاشتم.

    اصلا کرک نداره چرا بیخود با سایتی مه بازی درست توش نیس نت مارو حروم میکنی؟

    رمز فایل چیه با دمون تولز باز میکنم رمز میخواد با وین رز هم ارور میده لطفا سریع رمز رو بگید

    چرا دانلود نمیییییییشششششششششه

    سلام حجم اولی حدود 6 گیگه کیفیت ویدیو هارو اوردین پاِین؟؟؟

  • امیرحسین
  • سلام من نسخه قدیمی یعنی اولین لینک رو دان کردم نصب هم کردم ولی وقتی میخوام وارد بشم میگه باید اکانت uplay داشته باشی یا بسازی الان نمیدونم چیکار کنم لطفا کمکم کنید مطمئنم مشکل خیلی هاست

    اقا بازی مشکل دار نزار .الان همه نظرا اینه که اپدیت میخواد.فقط میگی بزارمش دیگه.حجممون به چوخ رفت.وارد بازی میخوایی بشی همش میزنه uplay

    کرک نسخه قدیمی دقیقا کجاس من فایل رو استخراج کردم کرکی درکار نبود

    فایل های کرک توی نسخه قدیمی قرار ندارن...

    سلام دوباره من همون اولی رو دانلود کردم نه ریمستر 2019 همون اولی بعد وقتی استخراج میکنم یه ستاپ داره نصب میکنم بعد uplay باز میشه نمیدونم اپدیت و اینا میخواد بشه من گزاشتم که شه بعد باید یه اکانت بسازی که ساختم. وقتی از یوپلی میرم بیرون و وارد بازی میشم سی دی  کی میخواد باید از کجا بیارم لطفا این حجم اینترنتم نمیخوام الکی تموم شه
    پاسخ:
    کرک بازی رو پی کردی؟ مطمئن هستید کرک کاملا replace شد ?
    سلام من باید کدوم رو دانلود کنم.اولی که نوشته <دانلود با لینک مستقیم > یا چند تا پارت پایینی من اولی رو دانلود کردم .   دانلود فایل انتخابی فیت گرل fg-optional liberation: این رو هم باید دانلود کنم چون خوندم که باید دانلود شه و الزامی هم نیست. میتونید راهنماییم کنید و در رابطه با نصب و کدوم ساده تره نصبش ممنون.


    پاسخ:
    سلام . fg-optional liberation  مخصوص نسخه پایینی هست نیازی به دانلود نداره .  نسخه پایینی ریمستر شده 2019 هست گرافیکش بالاتر رفته
    سلام من هنگامی که بازی assassins creed 3 را اجرا میکنم بازی کرک نشده است و از من درخواست وارد شدن ب اکانت uplay را دارد لطفا راهنمایی کنید
    پاسخ:
    کدوم نسخه رو دانلود کردی . ریمستر یا نسخه قدیمی؟  نسخه ریمستر خودش کرک شدس . نسخه قدیمی هم کرک بازی رو کپی کنید