دانلود بازی برای کامپیوتر

پرشین گیمیر - دانلود بازی کامپیوتر - ONLY GOD الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ و عَجّل فَرَجَهم

دانلود بازی برای کامپیوتر

پرشین گیمیر - دانلود بازی کامپیوتر - ONLY GOD الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ و عَجّل فَرَجَهم

دانلود بازی برای کامپیوتر

الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ و عَجّل فَرَجَهم (ویجی دی ال)

Bully Scholarship Edition

دانلود بازی کامپیوتر دانلود بازی Bully Scholarship Edition برای کامپیوتر و دانلود Bully Scholarship Edition برای pc  دانلود بازی pc کرک + dlc دی ال سی 

کرک و اپدیت جدید و نسخه کم حجم و فشرده fitgirl , corepack  فیت گرل و کورپک – codex , cpy لینک مستقیم دانلود بازی Bully Scholarship Edition , دانلود Bully Scholarship Edition  نسخه complete edition


در Bully Scholarship Edition ، بازیکنان کنترل یک پسر ۱۵ ساله به نام جیمی هاپکینز را بر عهده دارند. این پسر یک فرد عادی نمی باشد چراکه تا به حال ۷ بار از مدارس مختلف اخراج شده است. مادر جیمی نیز یک فرد عادی نبوده و برای بار پنجم ازدواج کرده و قصد این را دارد به همراه همسر خود به یک ماه عسل یک ساله برود. اما برای اینکه ماه عسل او توسط فرزند شرورش خراب نشود، جیمی را به یکی از شهر های آمریکا به نام BullWorth برده و در مدرسه ای با نام BullWorth Academy ثبت نام می کند. مدرسه ای برای بچه های شرور !

درباره بازی Bully Scholarship Edition :

Bully ، یکی از آن دسته بازی هایی می باشد که ساعت ها می تواند بازیکنان را پشت سیستم نگه داشته و آنها را وادار به ادامه بازی کند. گیم پلی بازی بسیار متنوع بوده و شامل دسته های مختلفی می شود.

یکی از مهمترین بخش های بازی کلاس های درس بوده که سر ساعت های خاصی برگذار می شود و باید بازیکنان سر ساعت در کلاس حاضر شوند. این مدرسه دارای دو کلاس درسی در روز بوده که از ساعت ۹:۳۰ شروع می شوند و درس هایی مانند بیولوژی، هنر، موسیقی، ورزش و زبان را ارائه می دهند.

در Bully، ماموریت های اصلی و فرعی نیز قرار داده شده است که بازیکنان می توانند در کنار تحصیل، آنها را نیز انجام دهند، اما شما نباید همانند بازی های GTA، از این بازی توقع ماموریت های حرفه ای را داشته باشید چراکه بازی تمرکز خاصی برای اذیت دیگران دارد و شما وظیفه انجام آن را بر عهده گرفته اید. البته روحیه جوانمردی نیز در وجود جیمی وجود داشته و در ماموریت های فرعی سعی به کمک به دیگران می کند. در مدرسه افراد ضعیفی وجود دارند که از شما کمک می خواهند و شما می توانید به آنها کمک کرده و پول بدست آورید.


سیستم مورد نیاز بازی Bully Scholarship Edition

OS: Windows XP / Windows Vista
Processor: Intel Pentium 4 (3+ GHZ) / AMD Athlon 3000+
Memory: 1 GB RAM
Graphics: DirectX 9.0c Shader 3.0 supported, Nvidia 6800 or 7300 or better, ATI Radeon X1300 or better
DirectX Version: DirectX 9.0c
Hard Drive: 4.7 GB free space
Sound Card: DX9-compatible
Input: Keyboard, Mouse, Xbox 360 Controller supported

پیج بازی در :  Wiki - Youtube - Steam


 

 

لینک دانلود بازی کامپیوتر Bully Scholarship Edition

حجم بازی :2.2 گیگابایت

دانلود رایگان بازی با لینک مستقیم

  • persian gamer persian gamer

نظرات  (۳)

بازی های بیشتری بگزارید

نتتخنخنتخئدحدخ

ممنون که این بازیهای کمیاب را قرار میدهید

بازی اونیموشا را هم بگذارید