دانلود بازی برای کامپیوتر

پرشین گیمیر - دانلود بازی کامپیوتر - ONLY GOD الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ و عَجّل فَرَجَهم

دانلود بازی برای کامپیوتر

پرشین گیمیر - دانلود بازی کامپیوتر - ONLY GOD الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ و عَجّل فَرَجَهم

دانلود بازی برای کامپیوتر

الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ و عَجّل فَرَجَهم (ویجی دی ال)

داستان بازی Wolfenstein: Youngblood : 

 

بازی Wolfenstein Youngblood ولفنشتاین: نیروی تازه‌ نفس یک بازی ویدئویی در دست انتشار در سبک تیراندازی اول شخص است که توسط استودیوی ماشین گیمز در حال ساخت بوده و در تاریخ ۲۶ ژوئیه ۲۰۱۹ توسط شرکت بتسدا برای سکوهای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و اکس باکس وان منتشر خواهد شد. این قسمت اولین نسخه از سری ولفنشتاین است که بازیکنان می‌توانند به صورت تک‌ نفره یا کو-آپ مراحل بازی را انجام دهند. دانلود بازی Wolfenstein: Youngblood در ادامه

 

لینک دانلود بازی کامپیوتر Wolfenstein: Youngblood دانلود بازی ولفنشتاین: نیروی تازه‌ نفس (ولفنشتاین یانگ بلاد) در پایین همین مطلب.

 

داستان بازی Wolfenstein: Youngblood : 

در این مجموعه بازسازی شده، این بازی دچار یک تغییر اساسی شده است. در عنوان Youngblood شما به جای کنترل کاراکتر همیشگی یعنی بی. جی. بلاسکوویچ، ماجراجویی‌های دو دختر او، جس (Jess) و سوف (Soph) را تجربه خواهید کرد. داستان این بازی بیست سال پس از بازی Wolfenstein: The New Colossus و در دهه هشتاد میلادی رخ می‌دهد. زمانی که جس و سوف بزرگ شده‌اند، و ظاهر و عملکردی مشابه سارا کانر را، با میل به رها ساختن دنیا از شر رژیم سرکش نازی که یادآور خود بلاسکوویچ است، به ارث برده‌اند. دانلود بازی Wolfenstein: Youngblood در ادامه همین مطلب

داستان از این قرار است که پدر دوست آنها در زمان عملیات و مبارزه در پاریس گم شده است و حالا آن دو باید به ماموریتی در پایتخت فرانسه بروند که بدون شک علی رغم تلاش فراوان گروه Kreisau Circle در طی این بیست سال برای خلاص شدن از شر دشمنان، هنوز به شدت تحت تاثیر رژیم نازی است.

داستان بازی Wolfenstein: Youngblood : 

اطلاعات بیشتر درمورد داستان Wolfenstein: Youngblood (ولفنشتاین یانگ بلاد)

داستان بازی در دهه هشتاد میلادی جریان دارد. دو دهه بعد از اتفاقات نسخه دوم یا Colossus. دنیای بازی حالتی متفاوت با اتفاقات واقعی دارد چرا که این بار آلمان نازی ها برنده جنگ جهانی دوم بوده است. حال در همچین شرایطی، دختران دو قلو Blazkovicz, رهسپار فرانسه می شوند تا به دنبال پدر خود بگردند. Blazkovicz مدت هاست که گم شده و خبری از او در دسترس نیست. در کنار یافتن پدر خود، این دو خواهر به نیروهای مقاومت فرانسه کمک خواهند کرد تا با نازی ها و نیروهای آلمانی که فرانسه را اشغال کرده اند مبارزه کنند. دانلود بازی Wolfenstein Youngblood در ادامه

داستان بازی بیشتر بهانه ای خواهد بود برای قلع و قمع نیرو های نازی. در واقع در جهت رسیدن به Blazkovicz، این دو خواهر باید راه خود را در طول مراحل مختلف از بین نیرو های آلمانی باز کنند. خط داستانی مربوط به نیروی مقاومت فرانسه نیز احتمالا یا به صورت غیر مستقیم، یا به صورت مستقیم با پیدا کردن Blazkovicz ارتباط خواهد داشت. هر چند تاکنون سازندگان اطلاعات دقیق و جزئی تر از داستان و اتفاقات آن را ارائه نکرده و ففط به ذکر اطلاعات کلی و مبهم بسنده کرده اند. دانلود Wolfenstein Youngblood در ادامه


گیم پلی Wolfenstein Youngblood گرافیک Wolfenstein Youngblood

گیم پلی بازی Wolfenstein: Youngblood (ولفنشتاین یانگ بلاد)

گیم پلی فرانچایز Wolfenstein همواره در سطح بسیار بالایی قرار داشته و جزء بهترین ها در سبک خود بوده است. از گان پلی بازی گرفته، تا فیزیک سلاح ها و هوش مصنوعی دشمنان و موارد مشابه، این فرانچایز همواره عملکرد بسیار مطلوبی در این زمینه ها داشته است. بنابراین بعید می رسد در این نسخه نیز این سطح کیفی مطلوب ادامه نداشته باشد. اما بیش ترین انتظاری که از گیم پلی و موارد مربوطه داریم، مربوط به بخش طراحی مراحل Wolfenstein Youngblood است.

با توجه به مدت زمان بسیار زیاد بخش داستانی، طراحی مراحل اهمیت بسیار فراوانی پیدا خواهند کرد. چون روند بازی بعد از گذشت مدتی حالتی یکنواخت به خود می گیرد و این طراحی جذاب و متنوع مراحل است که می تواند همچنان بازی را برای مخاطب یا مخاطبان جذاب نگه دارد.

گیم پلی و تعامل و همکاری بین دو شخصیت

امیدوارم در طول مراحل و ماموریت های مختلف بازی Wolfenstein Youngblood ، هم با مراحلی با ظاهر و حال و هوای متفاوت روبه رو شویم، و هم مراحل مختلف بخش داستانی بازیبازان را در شرایط گوناگونی قرار دهند تا حس تازگی و جذابیت بازی تا مراحل پایانی حفظ شود. تنوع دشمنان نیز می تواند به این امر کمک شایانی کند.

انتظار پایانی در مورد بخش گیم پلی بازی Wolfenstein Youngblood، مربوط به تعامل و همکاری بین دو شخصیت اصلی است. چه در موقعی که هوش مصنوعی کنترل یکی از خواهر ها را بر عهده می گیرد، و چه در موقعی که دو بازیباز در کنار یکدیگر به تجربه بازی مشغول می شوند.

باید دید سازندگان جه تدابیری برای ارتباط نزدیک تر بازیبازان اندیشه اند و آیا در بخش های مختلف، چالش های مختلف بازیبازان را به اجبار به همکاری سوق خواهد داد و آیا شاهد استراتژی خاصی در این زمینه خواهیم بود یا خیر. دانلود Wolfenstein Youngblood در ادامه


گرافیک Wolfenstein Youngblood

گرافیک Wolfenstein Youngblood (ولفنشتاین یانگ بلاد) نیروی تازه‌ نفس

بدون شک، مهمترین نکته در مورد بخش گرافیکی یک عنوان FPS, مسأله فریم ریت بازی است. فرض کنید در حال تجربه عنوان FPSای هستید که ریتم بسیار بالایی دارد و شما به شدت درگیر بازی هستید. حال در همچین شرایطی اگر بازی دچار افت فریم ناگهانی شود، بلاشک تجربه شما مختل شده و آن حس خوب و جذاب شما را از بین می برد.

حال اگر تعداد افت فریم ها زیاد باشد، عملا لذت بازی تا حد زیادی کمرنگ خواهد شد. به همین دلیل امیدوارم اول از همه بازی دارای فریم ریت ثابت و مناسبی باشد و این فریم ریت در صحنه های مهم و شلوغ بازی تا حد مناسبی ثابت بماند. هر چند در برخی لحظات افت فریم های جزیی اجتناب ناپذیر به نظر می رسند، اما این افت فریم های کوچک قابل چشم پوشی هستند به شرط آن که هم تعداد آنها بسیار کم باشد، هم شاهد افت فریم بسیار شدیدی نباشیم.

در مورد گرافیک هنری بازی هم فکر می کنم به طور کلی گرافیک بازی به استناد تریلر ها در سطح خوب و قابل قبولی قرار دارد. هر چند فکر می کنم سایه زنی و نورپردازی بازی به استناد آنچه از نمایش های بازی دیدیم هنوز کمی تا سطح بسیار مطلوب فاصله دارد.

اما در کل باید گفت بعید به نظر می رسد در بخش گرافیکی شاهد مشکل خاصی باشیم و بلاشک بزرگترین نگرانی و تردید مربوط به افت فریم در طول مراحل بازی است که امیدوارم این مشکل در حداقل حد ممکن قرار داشته باشد تا به تجربه بازیبازان لطمه ای وارد نشود.

سخن پایانی در مورد Wolfenstein Youngblood (ولفنشتاین یانگ بلاد) نیروی تازه‌ نفس

بازی Wolfenstein Youngblood (ولفنشتاین یانگ بلاد) نیروی تازه‌ نفس پتانسیل بسیاری بالایی برای تبدیل شدن به یکی از بهترین شوتر های چند سال اخیر را دارد. امکان تجربه به صورت دونفره از طریق اینترنت، مدت زمان طولانی بخش داستانی، گیم پلی جذاب و سرگرم کننده همه و همه می توانند دست به دست یکدیگر دهند تا شاهد عنوانی جذاب و با کیفیت بالا باشیم.

امیدوارم بازی دچار مشکلاتی مانند افت فریم یا تکراری شدن مراحل و ماموریت ها نشود چون این نوع مشکلات به شدت می توانند لذت بازی را کاهش دهند. در پایان باید گفت برای قضاوت نهایی در مورد این عنوان هنوز زود است و باید تا زمان انتشار بازی صبر کرد و دید آیا انتظارات از بازی برآورده خواهد شد یا خیر…

 

برای دانلود بازی Wolfenstein: Youngblood با لینک مستقیم و رایگان بهمراه نسخه کم حجم و فشرده fitgirl , corepack فیت گرل و کورپک + نسخه complete edition و کرک و dlc دی ال سی ها به ادامه مطلب مراجعه فرمایید. دانلود Wolfenstein: Youngblood برای pc

 

لینک دانلود بازی کامپیوتر Wolfenstein: Youngblood دانلود بازی ولفنشتاین: نیروی تازه‌ نفس (ولفنشتاین یانگ بلاد) در پایین همین مطلب.

 


Wolfenstein: Youngblood Description

Wolfenstein: Youngblood is an upcoming first-person shooter developed by MachineGames and Arkane Studios and published by Bethesda Softworks. A spin-off of the Wolfenstein series, the game is set to be released for Microsoft Windows, Nintendo Switch, PlayStation 4 and Xbox One on July 26, 2019.

لینک دانلود بازی کامپیوتر Wolfenstein: Youngblood دانلود بازی ولفنشتاین: نیروی تازه‌ نفس (ولفنشتاین یانگ بلاد) در پایین همین مطلب.


 

تریلر بازی در یوتیوب

 

OS: Win 7 64.

  • Processor: Intel Core i7-3770 4-Core 3.4GHz / AMD FX-8350.
  • Graphics: AMD Radeon R9 290 or NVIDIA GeForce GTX 770.
  • VRAM: 4GB.
  • System Memory: 8 GB RAM.
  • Storage: 55 GB Hard drive space.
  • DirectX 11 Compatible Graphics Card.
 

 

راهنمای نصب :

* فایل های RAR یا ZIP دانلود شده را توسط نرم افزار WinRAR استخراج کنید. درصورت چند پارت بودن فایل های دانلود شده انها را در یک پوشه بریزید و فقط روی یکی از فایل ها راست کلیک کرده و گزینه EXTRACT HERE بزنید.
* فایل ISO بدست آمده رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا با نرم افزار Daemoon Tools باز ( MOUNT ) کنید و یا و نصب نمایید.
اگر از ویندوز 10 استفاده میکنید نیازی به نرم افزارهای ذکر شده ندارید چرا که ویندوز 10 از فایل های ISO پشتیبانی میکند.
* هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.
* کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید (در صورت نیاز) . نسخه های فشرده FITGIRL , COREPACK , BLACKBOX و .. نیازی به کرک ندارند

نکات :

در صورت امکان همیشه از جدیدترین نسخه ویندوز استفاد کنید. دانلود ویندوز 10 _ اخرین نسخه
توجه داشته باشید نرم افزار های پیش نیاز بازی ها را نصب کرده باشید . از جمله DirectX  و .NET Framework و C++ Redistributable و ....

 

 

دانلود بازی Wolfenstein: Youngblood

 

دانلود بازی Wolfenstein: Youngblood

دانلود پارت ۱ با لینک مستقیم

دانلود پارت ۲ با لینک مستقیم

دانلود پارت ۳ با لینک مستقیم

دانلود پارت ۴ با لینک مستقیم

دانلود پارت ۵ با لینک مستقیم

دانلود پارت ۶ با لینک مستقیم

دانلود پارت ۷ با لینک مستقیم

دانلود پارت ۸ با لینک مستقیم

دانلود پارت ۹ با لینک مستقیم

دانلود پارت ۱۰ با لینک مستقیم

دانلود پارت ۱۱ با لینک مستقیم

دانلود پارت ۱۲ با لینک مستقیم

دانلود پارت ۱۳ با لینک مستقیم

دانلود پارت ۱۴ با لینک مستقیم

دانلود پارت ۱۵ با لینک مستقیم

دانلود پارت ۱۶ با لینک مستقیم

دانلود پارت ۱۷ با لینک مستقیم

دانلود پارت ۱۸ با لینک مستقیم

دانلود پارت ۱۹ با لینک مستقیم

 

دانلود نسخه فیت گرل Fitgirl شامل همه اپدیت ها و بروزرسانی ها | ۳۰ گیگابایت

دانلود پارت ۱ با لینک مستقیم

دانلود پارت ۲ با لینک مستقیم

دانلود پارت ۳ با لینک مستقیم

دانلود پارت ۴ با لینک مستقیم

دانلود پارت ۵ با لینک مستقیم

دانلود پارت ۶ با لینک مستقیم

دانلود پارت ۷ با لینک مستقیم

دانلود پارت ۸ با لینک مستقیم

دانلود پارت ۹ با لینک مستقیم

دانلود پارت ۱۰ با لینک مستقیم

دانلود پارت ۱۱ با لینک مستقیم

دانلود پارت ۱۲ با لینک مستقیم

دانلود پارت ۱۳ با لینک مستقیم

دانلود پارت ۱۴ با لینک مستقیم

دانلود پارت ۱۵ با لینک مستقیم

دانلود پارت ۱۶ با لینک مستقیم

 


دانلود مجموعه بازی Wolfenstein

دانلود بازی Return to Castle Wolfenstein + ALL DLC فارسی – دانلود بازگشت به قلعه ولفنشتاین برای کامپیوتر

دانلود بازی Wolfenstein 2009 + all DLC – دانلود بازی ولفنشتاین ۲۰۰۹ برای کامپیوتر

دانلود بازی Wolfenstein II The New Colossus + Update 10 + ALL DLCs – دانلود ولفنشتاین ۲ برای کامپیوتر

دانلود بازی Wolfenstein The Old Blood + all DLC  – دانلود بازی ولفنشتاین اولد بلاد برای کامپیوتر

دانلود بازی Wolfenstein The New Order + all DLC – دانلود بازی ولفنشتاین نظام جدید برای کامپیوتر