دانلود بازی برای کامپیوتر

پرشین گیمیر - دانلود بازی کامپیوتر - ONLY GOD الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ و عَجّل فَرَجَهم

دانلود بازی برای کامپیوتر

پرشین گیمیر - دانلود بازی کامپیوتر - ONLY GOD الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ و عَجّل فَرَجَهم

دانلود بازی برای کامپیوتر

الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ و عَجّل فَرَجَهم (ویجی دی ال)

دانلود فیلم تگزاس 2

دانلود فیلم تگزاس 2

تگزاس دو را می توان یکی از محبوب ترین های سینما، سومین پرفروش تاریخ و همین طور جذاب ترین ها در ژانر کمدی دانست که از ابتدای امسال راهی سینما ها و گیشه شد و توانست فروش بی نظیری را کسب کند، این فیلم پرمخاطب در کنار متری شش و نیم، به گسترده ترین بازدید و تماشا از سوی هنردوستان سینما منجر شد.

این سری در ادامه قسمت اول تگزاس ساخته شد و داستان ادامه همان زندگی ها را روایت می کند، سام درخشانی، پژمان جمشیدی مطابق انتظار هدایت کننده جریان اصلی این فیلم سینمایی محبوب هستند.

این دو را قبلا در سریال پژمان، خوب، بد جلف مشاهده کردیم و حالا این ترکیب تبدیل به یکی از پرفروش ترین ها شده است.

اگر بخواهیم در مورد داستان کلی این فیلم و آشنایی صبحت کنیم: پدر بهرام آقا بابک (مهدی هاشمی) و مادر ساسان سوری جون (ژاله صامتی) به دنبال آنها می‌آیند، اما ساسان نمی‌داند که آن دو زن و شوهر هستند.

بهرام با یک اشتباه جدید دلارهای خود در چمدان جاساز کرده، چمدان جابه‌جا می‌شود، آدم‌های کارلوس به سراغ آنها می‌آیند و ساسان و بهرام دوباره وارد ماجراهای جدیدی می‌شوند. دانلود فیلم تگزاس 2 با کیفیت و لینک مستقیم

دانلود فیلم تگزاس 2

دانلود فیلم تگزاس ۲

دانلود سینمایی تگزاس دو با کیفیت بالا

این سریال در انتظار نمایش در شبکه خانگی کشور است و احتمالا بزودی راهی بازار می شود، پس از فیلم پر سر و صدای رحمان 1400 این فیلم راهی پرده سینما ها شد و در حال حاضر نیز توانسته به خوبی موفقیتی که انتظار می رفت را کسب کند.

حضور صحنه های اکشن و طنزی که به صورت ویژه ای از آن استفاده شد قطعا یکی از عوامل اصلی موفقیت این گونه ژانر ها در کنار کمدی است.

شما می توانید این فیلم را بزودی با بهترین کیفیت در نسخه های مختلف از جمله فول اچ دی، اچ دی و کیفیت معمولی از مرسی دانلود دانلود کنید ، دانلود از امن ترین و پرسرعت ترین سرور ها انجام خواهد شد، ضمن این که خبری از تگ های تبلیغاتی روی فیلم نیست.

بازیگران این فیلم نیز هنرپیشه های محبوب این سبک یعنی مهدی هاشمی، سام درخشانی،پژمان جمشیدی، ژاله صامتی،گابریلا پتری، بهرنگ علوی، رضا ناجی،امید روحانی، آدریانو تولوزا، سهیل قنادان، تی آگو متوس و نادر سلیمانی هستند. دانلود فیلم تگزاس 2 با کیفیت و لینک مستقیم

فیلم کمدی تگزاس 2

فروش این فیلم کمدی در گیشه کشور ۲۴٬۷۹۷٬۶۶۹٬۰۰۰ تومان بود و از این نظر در سال 1398 یکی از رکورد دار های بزرگ سینما است و بعید خواهد بود بزودی این رکورد جابجا شود، مگر در تغییر سبک طنز و یا سری سومی که احتمالا ساخته خواهد شد، موردی که هنوز به ویژه خبرش تایید نشده است، اما قطعا مانند دیگر ساخته های این سبک می تواند پتانسیل ادامه را نیز داشته باشد.

مدت زمان این فیلم نود دقیقه است و تماشای آن می تواند لحظاتی پر از شادی را برای شما و خانواده تان به ارمغان آورد، اگر در سینما موفق به مشاهده این فیلم نشده اید، حالا این شانس را دارید که با دانلود نسخه اصلی و با کیفیت آن از لحظات جالب و کمدی ایرانی لذت ببرید.

از سینمای صامت و کمدی‌های چارلی چاپلین و باستر کیتون تا دوران کلاسیک و برادران لورل هاردی و سینمای مدرن و حتی فیلمفارسی‌ها کمدی می تواند جذابیت خاص خود را داشته باشد، هر کدام از آن ها می توانند پر از لحظات و اتفاقاتی باشد که ما واقعی ترش را در زندگی حس می کنیم و گاه از روایت آن لذت می بریم.

دانلود فیلم تگزاس 2

تماشای آنلاین فیلم سینمایی تگزاس دو

فرا تر از این موضوع شما می توانید فیلم را در صورت تمایل به صورت آنلاین نگاه کنید، اثبات شده است که مردم ما علاقه ویژه ای به فیلم های کمدی و موضوعات طنز اجتماعی خواهند داشت.

 کمدی برای سلامت روان هم مفید است کمدی علاوه بر اثر استرس‌زدایی که دارد، می‌تواند به ما آرامش بدهد و دیدگاه ما را نسبت به مسائل و مشکلات بازتر کند.

به‌گفته دکتر ویمز، «خواندن یا تماشای طنز قبل از مواجهه با اتفاقات ناخوشایند، به ما کمک می‌کند تا شیوه‌های بهتر و سالم‌تری را برای مقابله با آن‌ها انتخاب کنیم.

مغز ما، کمدی را مانند تضادها و کشمکش‌ها پردازش می‌کند طنز، بخشی از مغز را فعال می‌کند که مسئولیت ترشح دوپامین را بر عهده دارد و افزایش دوپامین در مغز هم احساس خوب و لذت‌بخشی در ما به‌وجود می‌آورد.


 

دانلود فیلم تگزاس 2

  • persian gamer persian gamer