دانلود بازی برای کامپیوتر

پرشین گیمیر - دانلود بازی کامپیوتر - ONLY GOD الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ و عَجّل فَرَجَهم

دانلود بازی برای کامپیوتر

پرشین گیمیر - دانلود بازی کامپیوتر - ONLY GOD الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ و عَجّل فَرَجَهم

دانلود بازی برای کامپیوتر

الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ و عَجّل فَرَجَهم (ویجی دی ال)

OUTLAST

دانلود بازی OUTLAST برای کامپیوتر - دانلود OUTLAST برای pc - دانلود بازی اوت لست 1  کرک + dlc دی ال سی 

دانلود بازی OUTLAST , دانلود OUTLAST  - دانلود بازی اوت لست 1 کرک و اپدیت جدید و نسخه کم حجم و فشرده fitgirl , corepack  فیت گرل و کورپک – codex , cpy لینک مستقیم 

 OUTLAST + کرک + dlc + نسخه کم حجم و فشرده fitgirl , corepack  فیت گرل و کورپک برای pc نسخه complete edition

 

Miles Upshur، کاراکتر بازی OUTLAST که یک روزنامه نگار بوده قصد دارد تحقیقات سری را کشف کند . متاسفانه هیچ شخصیت پردازی برای وی در نظر گرفته نشده است. در بازی های ترسناک معمولا کاراکترهای فرعی زیادی در بازی وجود ندارند که بازیباز را برای پیشروی در طول بازی همراهی کنند پس داستان یک بازی ترسناک قبل از روایت داستان مستلزم یک کاراکتر اصلی ساخته و پرداخته شده است.

مایلز با علاقه وارد تیمارستان می شود ولی پس از ۲۰ دقیقه ابتدایی فقط می خواهد از تیمارستان فرار کند ولی پس از مدتی با رخ دادن حوادث عجیبی علاقه مند به کشف حقایق بیشتری می شود. مایلز توسط دوربین هندیکم خود بازی را روایت می کند و قرارست شما همگام با مایلز بترسید ولی اجازه دهید بگویم که روایت داستان به این شکل ایده بسیار خوبی بود ولی وقتی داستان از درون مایه ترسناکی برخوردار نیست شما نمی توانید بترسید!

بازی Slender man را بیاد دارید؟ ترسناک بود مگر نه؟ چرا ترسیدید؟ دلیل مشخص است. شما افسانه مرد قلمی را می دانید و با این پیش آگاهی با هر قدمی که در محیط بازی بر می دارید منتظر واقعه ترسناکی هستید! باور کنید این پیش آگاهی در داستان های ترسناک بسیار مهم است.

اصولا آنریل انجین ۳ در بازی های کنونی تبدیل به یک انجین عامه پسند شده است که برای هر سبکی از بازی استفاده از آنریل انجین شایع است ولی گرافیک چشم نواز فقط در استفاده از این ابزار نیست بلکه در درست استفاده کردن از آنست.

از آنریل می توانید یک بازی پرجزئیات همانند Gears of war ببینید. می توانید یک محیط بسته و ساده مانند Outlast ببینید.

برای دانلود بازی OUTLAST به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

سازندگان برای پوشش کم کاری در ساخت این بازی از حربه دوربین هندیکم استفاده کردند. استفاده از دوربین برای ثبت وقایع اجباری نیست ولی در بعضی از محیط های بازی که منبع نوری وجود ندارد بازیباز مجبور می شود که از دوربین هندیکم با دید در شب استفاده کند و با این حربه سازنده ها نیازی به وسواس برای طراحی محیط ندارند. هنوز با خود درگیر هستم که این نقطه مثبت است یا خیر! فضاسازی مضحک است یا خیر!

به راستی تاریکی به الذات ترسناک است و علنا نیازی به جلوه های ویژه برای ترساندن نیست. سازنده ها با زیرکی تمام از المان تاریکی استفاده کردند تا محیطی ساده ایجاد کنند. ولی گویا در سایه زنی این بازی غافل ماندند که به خوبی کار کنند! همچنین با محیط تقریبا بسته تیمارستان انتظار می رود که ۶۰ فریم ثابت بر روی PC بدهد ولی به شدت فریم ریت نوسان دارد. همچنین گرافیک فنی نیز مشکلات متعددی دارد.

از مهمترین مشکلات می توان به حمایت نکردن بازی از ویندوزهای ۳۲ بیتی اشاره کرد. همچنین کرش های بسیار متعدد که کاسه صبر بازیباز را لبریز می کند. سازنده ها در بخش گرافیک بسیار کم کاری کردند و بازیباز با پیشروی در داستان به شدت این مشکلات را لمس می کند.

بازی Outlast چندی پیش برای PC منتشر شد و از سوی سایت های خارجی نمرات خوبی کسب کرد ولی از نظر منتقد گیمفا بازی Outlast دارای کیفیتی متوسط است و اگر به دنبال یک ماجراجویی جدیدی به مدت ۵ ساعت هستید این بازی گزینه خوبیست ولی اگر می خواهید به دنبال یک بازی ترسناک واقعی بگردید، بازی Amnesia بهترین گزینه موجود در این سبک از ترس وجود دارد.


سیستم مورد نیاز بازی OUTLAST

OS: Windows Vista / 7 / 8 / 10, 64-bits
Processor: Intel Dual Core 1.8 GHZ
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 1GB VRAM, NVIDIA Geforce GTX 260 / ATI Radeon HD 4870
DirectX: Version 10
Storage: 15 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible
Additional Notes: Targetting 720p @ 30 fps

پیج بازی در :  Wiki - Youtube - Steam


تریلر بازی 
 

دانلود بازی Outlast 2 + ALL DLC نسخه fitgirl , corepack کم حجم و فشرده – دانلود اوت لست ۲ برای کامپیوتر

لینک دانلود بازی OUTLAST

حجم بازی :  2.8 گیگابایت

دانلود رایگان بازی با لینک مستقیم

نظرات  (۸)

سلام ببخشید من توی  کارای نصصب و اینجور چیزا خیلی وارد نیستم،از شما خواهش میکنم بهم کمک کنید تا بتونم بازیرو نصبش کنم، لطفا پاسخ بدید  ممنون

رمز داره

از من بدون مشکل نصب شد مرسی از سایت خوبتون

سلام من ویندوز10 و64بیت و رم4 من بلد نیستم دانلود کنم این بازی به داریو مجازی نیاز داره چون من بلد نیستم 

نیازی به درایوه مجازی که ندارد

اقا من ویندوز دیفندرم و انی ویروسم خاموش کردم نمیره تو بازی eror میده

 

لینک کار نمیکنه

پاسخ:
درست شد

داداش سایت رمز نداره

پاسخ:
سلام خیر