دانلود بازی برای کامپیوتر

پرشین گیمیر - دانلود بازی کامپیوتر - ONLY GOD الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ و عَجّل فَرَجَهم

دانلود بازی برای کامپیوتر

پرشین گیمیر - دانلود بازی کامپیوتر - ONLY GOD الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ و عَجّل فَرَجَهم

دانلود بازی برای کامپیوتر

الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ و عَجّل فَرَجَهم (ویجی دی ال)

Assassins Creed Origins

دانلود بازی Assassins Creed Origins برای کامپیوتر - دانلود Assassins Creed Origins برای pc - دانلود بازی اساسین کرید اوریجین کرک + dlc دی ال سی

دانلود بازی Assassins Creed Origins - دانلود Assassins Creed Origins  - دانلود بازی اساسین کرید اوریجین کرک و اپدیت جدید و نسخه کم حجم و فشرده fitgirl , corepack  فیت گرل و کورپک – codex , cpy لینک مستقیم 

دانلود بازی Assassins Creed Origins + کرک + dlc + نسخه کم حجم و فشرده fitgirl , corepack  فیت گرل و کورپک برای pc

 

وقتی پرده از راز بازی Assassins Creed Origins برداشته شد، تنها چیزی که ذهنم را درگیر می کرد تصور مصر باستان در قالب یک بازی ویدیویی بود. اینکه چطور می توان آن شکوه و عظمت مصر باستان  و آن مجسمه ها و بناهای فاخر را به گونه ای در بازی جای داد که وقتی از کنارشان رد بشویم، هیبت آن ها را لمس کنیم! و چگونه می توان یک شهر باستانی را طوری خلق کرد که همه چیز زنده بنظر برسد و تفاوت رد شدن از کنار یک نظامی و یک فرد عادی را احساس کنیم؟ یوبی سافت، در طراحی محیط و البته گرافیک هنری بازی در یک کلام فوق العاده عمل کرده و اجازه ورود هیچ شکی به ذهن شما نمی دهد.

Assassins Creed Origins ابتدای یک مسیر نو برای کمپانی فرانسوی است؛ مانند فردی که از قله ای می افتد و می خواهد دوباره به بالا برسد، یوبی سافت، از قله بلندی افتاد که در قدم اول بر روی آن قرار داشت و اکنون در مسیری نو برای صعود قرار دارد و باید این را بداند که این مسیر، به پیچ و خم رود نیل است. Origins اگرچه آن بازی ای نبود که همه را شیفته خودش کند و ورق را برگرداند، ولیکن بدون شک می تواند زمینه ساز پیشرفت های انقلابی بزرگی باشد.

البته چنانچه از باگ ها و مشکلات فنی بازی و خسته کننده شدن بازی حسابی دلتان پر شده، تجربه Origins را به شما پیشنهاد نمی کنیم. آنچه که باید بدانید، این است که اگر طرفدار این مجموعه هستید، مطمئناً از تجربه آن لذت خواهید برد.

ولی در صورتی که در وادی اساسین ها تازه کار هستید یا می خواهید اولین تجربه خودتان را به ثبت برسانید، با یک علامت سوال مواجه خواهید شد. اما یقین داشته باشید که اگر سطح انتظارات خودتان را کمی پایین تر بیاورید و به ندای قلبتان گوش داده باشید، این علامت سوال با وجود ایرادات فنی و مشکلات همیشگی این عنوان، هنوز هم نمی تواند تجربه لذت بخشِ بودن در مصر باستان را از بین ببرد.


سیستم مورد نیاز بازی Assassins Creed Origins

OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
Processor: Intel Core i5-2400s @ 2.5 GHz or AMD FX-6350 @ 3.9 GHz or equivalent
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660 or AMD R9 270 (2048 MB VRAM with Shader Model 5.0 or better)
DirectX: Version 11
Additional Notes: Video Preset: Lowest (720p)


تریلر بازی 
 

پیج بازی در :  Wiki - Youtube - Steam


دانلود بازی Assassins Creed 1 برای کامپیوتر - دانلود بازی اساسین 1 دانلود بازی Assassins Creed 2 برای کامپیوتر - دانلود Assassins Creed 2 برای pc - دانلود بازی اساسین 2 دانلود بازی Assassins Creed brother hood برای کامپیوتر - دانلود Assassins Creed 1 برای pc - دانلود بازی اساسین کرید برادرهود انجمن برادری دانلود بازی Assassins Creed revolution - دانلود بازی اساسین کرید رولوشن دانلود بازی Assassins Creed black flag برای کامپیوتر - دانلود Assassins Creed 1 برای pc - دانلود بازی اساسین کرید بلک فلگ دانلود بازی Assassins Creed unity برای کامپیوتر - دانلود بازی اساسین یونیتی دانلود بازی Assassins Creed rogue کامپیوتر - دانلود بازی اساسینروگ دانلود بازی Assassins Creed sandicateبرای کامپیوتر - دانلود بازی اساسین سندیکت  دانلود بازی Assassins Creed odyssey - دانلود بازی اساسین کرید اودیسه


لینک دانلود بازی Assassins Creed Origins

حجم فایل : 29.2 گیگابایت

دانلود پارت 1

دانلود پارت 2

دانلود پارت 3

دانلود پارت 4

دانلود پارت 5

دانلود پارت 6

دانلود پارت 7

دانلود پارت 8

دانلود پارت 9

دانلود پارت 10

دانلود پارت 11

دانلود پارت 12

دانلود پارت 13

دانلود پارت 14

دانلود پارت 15

نظرات  (۱)

سلام داداش سایت خیلی خوبی دارین. من بعضی بازی ها رو نتونستم دانلود کنم  وگیرم نیومد ولی از سایت شما راحت دانلود کردم. بازی های بیشتری رو برای دانلود بزارید. ممنون.