دانلود بازی برای کامپیوتر

پرشین گیمیر - دانلود بازی کامپیوتر - ONLY GOD الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ و عَجّل فَرَجَهم

دانلود بازی برای کامپیوتر

پرشین گیمیر - دانلود بازی کامپیوتر - ONLY GOD الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ و عَجّل فَرَجَهم

دانلود بازی برای کامپیوتر

الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ و عَجّل فَرَجَهم (ویجی دی ال)

 

دانلود بازی GTA V - دانلود GTA V - بازی جی تی ای وی - بازی تفنگی جهان باز + ترینر - دانلود Grand Theft Auto V

 

دانلود بازی کامپیوتر دانلود بازی GTA V – دانلود GTA V – بازی جی تی ای وی – بازی تفنگی جهان باز + ترینر – دانلود Grand Theft Auto V

دانلود بازی سرقت بزرگ اتومبیل ۵ / دانلود اخرین نسخه بازی جی تی ای / دانلود کرک سالم GTA V / نسخه فشرده فیت گرل و کورپک و ریلودد Grand Theft Auto V

دانلود بازی GTA V – نسخه فشره Fitgirl , corepak + اپدیت + کرک جی تی ای وی دانلود GTA V – بازی جی تی ای وی – بازی تفنگی جهان باز + ترینر – دانلود Grand Theft Auto V

دانلود بازی GTA V - دانلود جی تی ا وی 5

دانلود بازی GTA V – نسخه فشره Fitgirl , corepak + اپدیت + کرک

ویجی دی ال امروز برای شما عزیزان عنوان بسیار محبوب و پر طرفدار Grand Theft Auto V را برای PC به همراه آخرینDLC و آپدیت های ارائه شده با لینک مستقیم آماده دانلود کرده است . بازی Grand Theft Auto V در سبک اکشن ماجرایی،جهان باز توسط کمپانی بازی سازی Rockstar Games ساخته شده است . بازی جی تی ای وی را می توان آینه سبک زندگی غربی که درآن جنایت ،خیانت ، جنون جنسی و… بی داد می کند ، جلوه بصری فوق العاده ، بهینه سازی عالی ، گیم پلی نرم و روان ، جذابیت بالایی به این بازی بخشید که قابل انکار نیست .دانلود بازی GTA V برای pc با لینک مستقیم در ادمه مطلب .

دانلود بازی Grand Theft Auto V

آپدیت جدید ورژن Update.v1.41 برای دانلود بازی Grand Theft Auto V یا همان GTA V توسط گروه RELOADED کرک و منتشر شد. این آپدیت که در تاریخ ۴سپتامبر ۲۰۱۷ توسط گروه ریلودد کرک شده است،

شامل تمامی آپدیت های پیشین برای این بازی می شود. شما تنها کافیست که Update v1.41 را بر روی نسخه اصلی بازی خود (که هیچ آپدیتی روی آن نصب نیست) نصب کنید و سپس بازی را اجرا کنید.

هم چنین امکانات ویژه ای از قبیل هک پول، محتوای بازگشت پلیرها، وجود پچ Custom Patch برای فعال سازی حالت ذخیره سازی آفلاین پروژه های Rockstar Editor و آنلاک کردن تمامی بسته های مربوطه به بازی در این آپدیت توسط گروه RELOADED صورت گرفته است.

عنوان پیش رو بزرگترین بازی در سبک دنیای باز خواهد.ماموریتهای اصلی و فرعی و هزاران جزئیات متفاوت در شهر لس سانتوس.ویژه سازی اتومبیلها,تغییر البسه,خرید سلاح و…

از ویژه گیهای بارز این سبک در دنیای بازیها هست.حال به نسخه قبلی این بازی بیایید و المانهایی چون شکار کوسه و گوزن و…را اضافه کنید.بیایید تصویری در ذهن خود از پرواز با هواپیماها,سوار شدن بر جت اسکی و قایق سواری,ماموریت در اعماق اقیانوسها و…را نیز اضافه کنید.

خوب تمام این ویژه گیها ناشی از خلاقیت تیم سازنده نخواهد بود.سرمایه گذاری وحشتناک,تیمی بسیار حرفه ای و هماهنگ,همراه با قدرت ریسک پذیری و البته تحقیقاتی بسیار وسیع وجود خواهد داشت.

 

حداقل سیستم مورد نیاز GTA V :

OS: Windows 8.1 64 Bit, Windows 8 64 Bit, Windows 7 64 Bit Service Pack 1, Windows Vista 64 Bit Service Pack 2* (*NVIDIA video card recommended if running Vista OS)
Processor: Intel Core 2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz (4 CPUs) / AMD Phenom 9850 Quad-Core Processor (4 CPUs) @ 2.5GHz
Memory: 4GB
Video Card: NVIDIA 9800 GT 1GB / AMD HD 4870 1GB (DX 10, 10.1, 11)
Sound Card: 100% DirectX 10 compatible
HDD Space: 65GB

سیستم پیشنهادی GTA V:

OS: Windows 8.1 64 Bit, Windows 8 64 Bit, Windows 7 64 Bit Service Pack 1
Processor: Intel Core i5 3470 @ 3.2GHZ (4 CPUs) / AMD X8 FX-8350 @ 4GHZ (8 CPUs)
Memory: 8GB
Video Card: NVIDIA GTX 660 2GB / AMD HD7870 2GB
Sound Card: 100% DirectX 10 compatible
HDD Space: 65GB

==========

  gta v - جی تی ا وی -  Grand Theft Auto V

 

===========

راهنمای نصب:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

————————————–

توضیحات نصب آپدیت Grand.Theft.Auto.V.Update.v1.41-RELOADED بازی:

1) ابتدا دقت داشته باشید آنتی ویروس شما حتما غیرفعال باشد و سپس به اکسترکت فایل های فشرده بپردازید.

2) وارد پوشه Update شده و فایل setup.exe را به صورت Run as Administrator اجرا کنید. محل نصب آپدیت را دقیقا محل نصب بازی خود انتخاب کنید تا فایل های بازی را آپدیت کند.

3) پس از اتمام نصب، محتویات درون پوشه Crack را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

————————————–

توضیحات نصب نسخه FitGirl بازی:

آنتی ویروس شما حتما غیرفعال باشد

در هنگام نصب، دقت داشته باشید که تیک گزینه های اضافی را بردارید. گزینه های اضافی “Update DirectX”، سایر زبان های غیر از انگلیسی و نسخه های مختلف C++ بازی (در صورتی که دانلود نکرده اید) می باشند.

دقت کنید که توصیه می شود تمامی نسخه های 32 بیتی و 64 بیتی پیش نیاز Microsoft Visual C++ از 2005 الی 2019 را بر روی سیستم خود نصب کنید تا مشکلی نداشته باشید. برای این موضوع، می توانید مجموعه کامل این پیش نیازها را از اینجا دانلود کنید.

نکته مهم! بازی را حتما از طریق شورتکات ایجاد شده بر روی دسکتاپ اجرا کنید و از اجرا کردن بازی از محل نصب آن خودداری نمایید. حتما بازی را به صورت Run as Administrator اجرا کنید.

نسخه فیت گرل نیازی به کرک ندارد


برای دانلود روی لینک های زیر کلیک فرمایید . در 20 پارت بصورت مستقیم . بهمراه اپدیت ۱٫50 بصورت جداگانه برای کسانی که از نسخه های قبلی استفاده میکنن


 

دانلود نسخه Grand Theft Auto V / GTA V v1.61 – v1.0.2699 + All DLCs – GoldBerg با حجم 109 گیگابایت


نسخه جدید پیشنهادی

دانلود کرک بازی بصورت جداگانه

 دانلود با لینک مستقیم _ پارت 1

 دانلود با لینک مستقیم _ پارت 2

 دانلود با لینک مستقیم _ پارت 3

 دانلود با لینک مستقیم _ پارت 4

 دانلود با لینک مستقیم _ پارت 5

 دانلود با لینک مستقیم _ پارت 6

 دانلود با لینک مستقیم _ پارت 7

 دانلود با لینک مستقیم _ پارت 8

 دانلود با لینک مستقیم _ پارت 9

 دانلود با لینک مستقیم _ پارت 10

 دانلود با لینک مستقیم _ پارت 11

 دانلود با لینک مستقیم _ پارت 12

 دانلود با لینک مستقیم _ پارت 13

 دانلود با لینک مستقیم _ پارت 14

 دانلود با لینک مستقیم _ پارت 15

 دانلود با لینک مستقیم _ پارت 16

 دانلود با لینک مستقیم _ پارت 17

 دانلود با لینک مستقیم _ پارت 18

 دانلود با لینک مستقیم _ پارت 19

 دانلود با لینک مستقیم _ پارت 20

 دانلود با لینک مستقیم _ پارت 21

 دانلود با لینک مستقیم _ پارت 22

 دانلود با لینک مستقیم _ پارت 23

 دانلود با لینک مستقیم _ پارت 24

 دانلود با لینک مستقیم _ پارت 25

 دانلود با لینک مستقیم _ پارت 26

 دانلود با لینک مستقیم _ پارت 27

 دانلود با لینک مستقیم _ پارت 28


دانلود نسخه GTA V –1.59 – v1.0.2612.1 – GoldBerg-RePack SE7EN با حجم 61 گیگابایت


دانلود با لینک مستقیم _ پارت 1

دانلود با لینک مستقیم _ پارت 2

دانلود با لینک مستقیم _ پارت 3

دانلود با لینک مستقیم _ پارت 4

دانلود با لینک مستقیم _ پارت 5

دانلود با لینک مستقیم _ پارت 6

دانلود با لینک مستقیم _ پارت 7

دانلود با لینک مستقیم _ پارت 8

دانلود با لینک مستقیم _ پارت 9

دانلود با لینک مستقیم _ پارت 10

دانلود با لینک مستقیم _ پارت 11

دانلود با لینک مستقیم _ پارت 12

دانلود با لینک مستقیم _ پارت 13

دانلود با لینک مستقیم _ پارت 14

دانلود با لینک مستقیم _ پارت 15

دانلود با لینک مستقیم _ پارت 16

دانلود با لینک مستقیم _ پارت 17



آپدیت های جداگانه

دانلود آپدیت نسخه Update 1.59 – v1.0.2545 To v1.0.2612.1

دانلود آپدیت نسخه Update xdelta v1.58–GoldBerg بصورت جداگانه:

 دانلود با لینک مستقیم _ پارت 1

 دانلود با لینک مستقیم _ پارت 2


دانلود نسخه Grand Theft Auto V v1.0.2545/1.58–DODI با حجم 60 گیگابایت


دانلود با لینک مستقیم _ پارت 1

دانلود با لینک مستقیم _ پارت 2

دانلود با لینک مستقیم _ پارت 3

دانلود با لینک مستقیم _ پارت 4

دانلود با لینک مستقیم _ پارت 5

دانلود با لینک مستقیم _ پارت 6

دانلود با لینک مستقیم _ پارت 7

دانلود با لینک مستقیم _ پارت 8

دانلود با لینک مستقیم _ پارت 9

دانلود با لینک مستقیم _ پارت 10

دانلود با لینک مستقیم _ پارت 11

دانلود با لینک مستقیم _ پارت 12

دانلود با لینک مستقیم _ پارت 13

دانلود با لینک مستقیم _ پارت 14

دانلود با لینک مستقیم _ پارت 15

دانلود با لینک مستقیم _ پارت 16


دانلود نسخه فشرده Grand Theft Auto V v1.0.2545/1.58 –FitGirl با حجم 48.5 گیگابایت


دانلود با لینک مستقیم _ پارت 1

دانلود با لینک مستقیم _ پارت 2

دانلود با لینک مستقیم _ پارت 3

دانلود با لینک مستقیم _ پارت 4

دانلود با لینک مستقیم _ پارت 5

دانلود با لینک مستقیم _ پارت 6

دانلود با لینک مستقیم _ پارت 7

دانلود با لینک مستقیم _ پارت 8

دانلود با لینک مستقیم _ پارت 9

دانلود با لینک مستقیم _ پارت 10

دانلود با لینک مستقیم _ پارت 11

دانلود با لینک مستقیم _ پارت 12

دانلود با لینک مستقیم _ پارت 13


دانلود نسخه فشرده Grand Theft Auto V Redux v1.52 –DODI با حجم 56 گیگابایت


توضیحات بیشتر:  GTA V Redux (highly Modded) (build 2189 / v1.52 online) + v1.10 Redux + vehicles add-on + Trainer Mod + DLCs + MULTi13

دانلود با لینک مستقیم _ پارت 1

دانلود با لینک مستقیم _ پارت 2

دانلود با لینک مستقیم _ پارت 3

دانلود با لینک مستقیم _ پارت 4

دانلود با لینک مستقیم _ پارت 5

دانلود با لینک مستقیم _ پارت 6

دانلود با لینک مستقیم _ پارت 7

دانلود با لینک مستقیم _ پارت 8

دانلود با لینک مستقیم _ پارت 9

دانلود با لینک مستقیم _ پارت 10

دانلود با لینک مستقیم _ پارت 11

دانلود با لینک مستقیم _ پارت 12

دانلود با لینک مستقیم _ پارت 13

دانلود با لینک مستقیم _ پارت 14

دانلود با لینک مستقیم _ پارت 15


دانلود GTA V نسخه  RELOADED  با حجم 61 گیگابایت


در پارت های 10 گیگابایتی با قابلیت 10 درصد ریکاوری

دانلود با لینک مستقیم _ پارت 1

دانلود با لینک مستقیم _ پارت 2

دانلود با لینک مستقیم _ پارت 3

دانلود با لینک مستقیم _ پارت 4

دانلود با لینک مستقیم _ پارت 5

دانلود با لینک مستقیم _ پارت 6

دانلود با لینک مستقیم _ پارت 7

آپدیت بازی Grand.Theft.Auto.V.Update.v1.41-RELOADED

 دانلود رمز های کامل بازی GTA V

اخرین ورژن ابزارهای ضروری بازی

دانلود بازی GTA V –

بازی جی تی اِی وی – بازی تفنگی جهان باز + ترینر – Grand Theft Auto V دانلود بازی سرقت بزرگ اتومبیل ۵ / دانلود اخرین نسخه بازی جی تی ای 

دانلود کرک سالم GTA V / نسخه فشرده فیت گرل و کورپک و ریلودد Grand Theft Auto V –

دانلود بازی GTA V – بازی تفنگی اکشن – بازی جی تی اِی وی – بازی تفنگی جهان باز + ترینر – Grand Theft Auto V

دانلود بازی سرقت بزرگ اتومبیل ۵ / دانلود اخرین نسخه بازی جی تی ای / دانلود کرک سالم GTA V

نسخه فشرده فیت گرل و کورپک و ریلودد Grand Theft Auto V – دانلود بازی GTA V –

– بازی جی تی اِی وی – بازی تفنگی جهان باز + ترینر – Grand Theft Auto V دانلود بازی سرقت بزرگ اتومبیل ۵ /

دانلود اخرین نسخه بازی جی تی ای / دانلود کرک سالم GTA V / نسخه فشرده فیت گرل و کورپک و ریلودد Grand Theft Auto V

نظرات  (۶۴)

slm aln hame partaro bayad dl konnm? va partaye update shode ?

سلام بچه ها رو ۹۶ گیر نیست اون فقط ب اونجا ک میرسه یکم طولانی میشه صبر کنید رد میشه 

با سلام من بازی نسخه فیت گرل رو دانلود کردم می خوام نصبش کنم زیاد طول میکشه ایا راهی دارد که زود تر نصب بشه اگر هست بگید به خدا می ترسم نصبش کنم میترسم سیستمم بسوزه با تشکر

ترو قران بگید این ارور چیه وقتی میخاد نصب شه این ارور میده it is not found any file specifield for isarextraxt

با سلام و درود فراوان من نسخه reloaded رو دوبار دانلود کردم بعدش همه کاراشو انجام دادم سیستمم هم قوی اما تا وارد بازی میشم بعد 2 یا 3 ثانیه از بازی بیرون میپره ارور هم نمیده میشه لطفا برسی کنید مچکرم فکر کنم مشکل از سایت و لینک دانلوده

سلام خسته نباشید

من نسخه فیتگرل رو نصب کردم بدون هیچ مشکلی اومد و نصب شد 

بازی کردم و یه قسمت رو هم رد کردم مشخصات کامپیوترمم خیلی جدید و قوی نیست در حد متوسطه با رم8 و گرافیک متوسط

فقط یه ارور داد وسط نصب که دقت کنید: قبل از نصب بازی 3 تا تیک هست(درمورد c++) اون سه تا تیک رو بردارید بعدش next رو بزنید

ممنون از سایت بینظیرتون

اقا من از بچگی تا الان ارزو دارم بازی gta v بازی کنم چرا همون اول نصب نمیاره ارور میده

 

سلام خسته نباشید  

محمد هستم 

 ممنون از سایت خوبتون خیلی ممنون 

نکته:تمام عزیزانی ک این نسخه فیت گرل رو نصب کردن و ارور داد یعنی ک درایوتون پر است من با نسخه فیت گرل مشکل داشتم اما فیلم آموزش دیدم یاد گرفتم بعد ک دانلود شد رو ۹۶ درصد گیر کرد خیلی اعصابم خورد شد اما صبر کردم صبر خیلی مهم است 🌹من از ساعت ۱ تا الان ساعت ۵ صبر کرده بودم و بازی سالم اجرا شد🌹ممنون از سایت خوبتون

بابا رو ۹۶ درصد گیر کرد بگین چکار کنم ساعت ۴:۴۳ ۲۰۲۰

 

سلام من نسخه فیت گرل رو دانلود کردم ولی تو نصب رئی 96 درصد گیر میکنه

نخسه اپدیت شدش اون 7 تا پارت وسطی اونا رو دانلود کنی بازی باز میشه

 

سلام ببخشید من میخواهم  بازی gta v نسخه fitgirl را دوباره دانلود کنم ارور میگرد میشه لطفا بررسی کنید با تشکر.

  •  



برگرفته شده از vgdl2.blog.ir

سلام ببخشید من میخواهم  بازی gta v نسخه fitgirl را دوباره دانلود کنم ارور میگرد میشه لطفا بررسی کنید با تشکر.

سلام ببخشید من میخواهم  بازی gta v نسخه fitgirl را دانلود کنم ارور میگرد میشه لطفا بررسی کنید با تشکر.

سلام ببخشید بازی gta v را من میخوام دانلود کنم ارور میگرد میشه لطفا بررسی کنید با تشکر.

سلام.تفاوت این دو نسخه چیه کدومش بهتره

حاجی وسط لودینگ از بازی میپره بیرون چه گوهی بخورم الا یه هفته کامله دارم دانلود میکنم لطفا یکاری بکنید فک کنم از کرک بازی

 

من تازه دانلود رو تموم کردم نسخه ی reloaded رونصب کردم الان در حال استخراج هستن امیدوارم بدون مشکل نصب بشه

منظورم نسخه فیت گرله

سلام پارت 13 مشکل دانلودی داره دان نمیشه لطفاً چک کنید

سلام واسه من تا 80.1درصد پر میشه ولی بعدش همونجوری میمونه خواهش می کنم جوابم بدین چیکارکنم      سیستم من=                                                                                                                                 cpu=E7500                                                                                                                                  RAM=4G                                                                                                                                       gerapics=1g                                                                                                                                l   

لطفا پاسخگو باشید.....ممنون

سلام......خسته نباشید. چندتا پارت هست توی نسخه FITGIRL که مشکل داره... من چندبار نصب کردم با نت های مختلف ولی جواب نداده. پارت هایی که مشکل دارن: ۸ و ۱۶ و ۱۸و ۱۹ 

سلام روی رم 2 میاد لطفا جواب بدین....

سلام من دانلود کردم و آخرین ورژن سوشال کلاب رو هم دانلود کردم و نصب کردم بازم نمیاره میگه باید آخرین ورژن سوشال کلاب رو بزنید الان باید چیکار کنم؟

سلام

اولا که نسخه ریلودد ۶۲ پارتی که گذاشتین نسخه ۱.۲۶ نه ۱.۴۱

دوما چرا اپدیت نسخه ۱.۴۱ روی اون نسخه که ۱.۲۶ هستش رو نصب میکنی کل بازی حذف میشه!!!!!!!!!

سلام

اولا که نسخه ریلودد ۶۲ پارتی که گذاشتین نسخه ۱.۲۶ نه ۱.۴۱

دوما چرا اپدیت نسخه ۱.۴۱ روی اون نسخه که ۱.۲۶ هستش رو نصب میکنی کل بازی حذف میشه!!!!!!!!!

سلام این ارور چیه؟؟؟؟؟؟؟ در نسخه فیت گرل (ERR_GFX_D3D_INIT

سلام لینک های دانلود احتمالا مسدود شده اند از پارت 12 به بعد دانلود نمیشه

 

پاسخ:
درست شدن

سلام پارت دوازده رو نمیشه دانلود کرد

پارت ۱۳ .۱۴.۱۵ فیت گرل خرابه میشه چکش کنید

اقا مطمِن باشم دانلود کنم

سلام نسخه فیت گریل چند گیگه و 

رم ۸ 

گرافیک ۴ gt 710 

سی پی یو ۲ هسته ۳.۲ ghz 

اجرامیشع؟؟؟

فایل fg-01.bin از کجا دانلود کنیم

 

سلام روی رم 2 میاره؟

  • محمد حسین
  • سلام پارت ۱۰ برای من مشکل داره هم از سایت vgdl هم از سایت شما دانلود کردم جفتش خراب بود هم باگوشی هم با لپ تاب اینم بگم که همش از نت گوشیم بود

    به نظرتون مشکل از کجاست

    پاسخ:
    سلام تا پارت 12 رو براتون اکسترک کردم مشکلی نداشت . 

    سلام نسخه فیت گرل میشه توش مود ریخت

    سلام. ببخشید من دانلود کردم دو سوال دارم: یک اینکه میگه فایل 7 و 8 curropted هستش. مطمعنید فایل ها سالمن؟ 

    دو اینکه این بازی کلا آنلاینه یا این نسخه آنلاینه؟

     

    تورو خدا سریع جواب بدید. دمتون گرم...

     

    سلام چرا ماله من ارور میاره نصب کردم وقتی میزنم اجرا application error o×c0000142 میاره لطفاً بگین چیکار کنم نمی‌خوام دانلودهایی که کردم پشیمون بشم؟

    سلام ببخشید میشه فقط فایل های آپدیتو دانلود و نصب کنیم

    یا حتما باید هر 19پارتو دانلود کنیم

    لطفا سریع پاسخ بدید

    خیلی ممنون

    سلام. همون پارت اولش ایراد داره که.... fg_01 میگه این مورد currupted هستش. لطفا جواب بدید....

    سلام ببخشید سوال داشتم

    من حدودا برای این بازی 200 گیگ دانلود کردم و نتیجه نداد و به امید اینکه سایته شما کارمو راه میندازه اومدم دوباره دان کردم و تو اکسترکت هم مشکلی نداشتم اما تو ستاپ بازی ارور ztool.exe میده و میگه برنامه بسته میشه و بعد اون ارور isdone.dll میده لطفا راهنماییم کنید از چند نفر پرسیدم نمی دونستن. اگر جزییات پیام های ارور هم خواستین عرض میکنم خدمتتون

    پاسخ:
    سلام . معمولا چنین خطاهای یا برا وجود انتی ویروس و دیفندره یا فضای رم خالی  موقع نصب بازی . نسخه های فیتگرل هنگام نصب باید 2 الی 3 گیگ فضای خالی داشته باشن . بعضی مواقع هم با سی پی یو طرف مشکل داره . بررسی کنید به نتیجه می رسید . بازی کاملا سالم هست شخصا تست کردم بازی رو

    سلام استاد میگه فایل 11 و 15 خرابه  (crc is failed)(is corrupted) مشکل از دانلودمه؟

    پاسخ:
    سلام . فایل معیوب هست . با یه نت و یه سیستم دگه این چند پارت دگش رو دانلود کنید . هنگام دانلود از سیستم و نت کار نکشید تا فایل اسیب نبینه
  • حسین محمدی
  • با سلام و خسته نباشید لطفا برای استخراج لطف کنید کمکم کنید ممنون میشم 

    سلام من همونی ام که پیامه پایینی رو فرستادم سایته www.allin1dl.ir فیلتر شد

    پاسخ:
    خیر متاسفانه این فقط نسخه سایت vgdl.ir رو پشتیبانی میکنه
  • محمد مهدی
  • سلام میشه کمکم کنید یه سوال داشتم

    من از روی یکی از سایتا 14 پارته این بازی از نوع فیت گرل رو دانلود کردم اونا هم دو گیگی هستن حالا اگه بقیشون رو از سایته شما دانلود کنم به مشکل برمیخورم؟

    پاسخ:
    چه سایتی بود؟   


    ایا روی ویندوز ۸نصب میشه

    پاسخ:
    مشکلی نیس

    سلام ببخشید

    برای شروع نصب setup رو بزنم

    یا

    Verify bin files before installation

    کدوم رو بزنم؟؟؟؟؟

     

  • محمد حسین
  • سلام

    ببخشید وقتی برای اکسترک روی یک فایل کلیک می کنم

    ولی این ارور رو میده

    write error in the file:c:/user/computer-pc/desktop/gta v v1.41-fitgirl/fg-01.bin.probably the disk is full

     

    تورو خدت کمکم کنید

    خیلی حجم گذاشتم براش

    پاسخ:
    سلام . حجم درایوتون کامل شده

    سلام دوستان اگه خوندید لطفا پاسخ بدید روی RAM 4,  32 bit جواب میده بعدشم رمز استخراج داره؟؟  نداره؟؟ یانمیخواد

    سلام عرض شد الان حتماً باید با برنامه idm دانلود بشه الان من از همین جا دانلود کنم مشکل پیش میاد 

    اپدیتش فرقی داره ؟

    سلام عالی بود

     

    روی رم 4 ویندوز7 gt 730 کار می کن

    سلام و درود بر شما. من بعد از دانلود باید چیکار کنم.سیستم مورد نیاز باید چن باشه.این فایل ها تست شدس.

     

     

    اقا این خیلی پول اینترنت میاره یانه

    سلام من دانلود کردم اکسترکشم کردم ولی وقتی میخوام نصب کنم .توی ۱۲ درصد ارور is done.dllرو میده

    چجوری دانلود کنم؟

    پاسخ:
    سلام . هر 19 پارت رو با نرم افزار idm دانلود فرمایید و بعد استخراج کنید فایل های بدست اومده رو و اقدام به نصب کنید.
    1. اقا اپدیت فقط این 4تا پارت
    پاسخ:
    سلام . بله همین 4 تا هستش

    ادمین جان فقط روی یکی از فایلها کلیک راست کنم یا موس رو بکشم و همه ی پارت هارو انتخاب کنم و بعد اکستراکت رو بزنم؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    فقط رو یکی از پارت ها کلیک راست کن

    خیلی ممنونم. انشالله درست نصب بشه. ویندوز هم تن هست

    سلام بعد اینکه دان کردیم چطور نصب کنیم

    پاسخ:
    سلام اقا محمد . بعد از دانلودهمه فایل ها رو یکجا جمع کن و فقط روی یکی از پارت ها کلیک راست کن extract بزن و از حالت فشرده دربیارش و اقدام به نصب کن . اگه ویندوزت 10 باشه خیلی کارت سریعتر میشه
    سلام ممنون از بازی خوبتون من نصب کردم خیلی خوب اجرا کرد 
    اولین نفری هستم که دان میکنم امید وارم جواب بده